zondag 28 februari 2010

Mtb-wedstrijd te Havelte 28-02-10


Na een maand helemaal niets te hebben gedaan moest het vandaag maar weer eens gebeuren. Van de wintercompetitie in Havelte waren de vorige 2 wedstrijden helaas niet doorgegaan vanwege de weersomstandigheden, maar gelukkig ging de laatste (vandaag dus) wel door. Helaas zat ook vandaag het weer niet erg mee want het regende de hele tijd. We hadden vandaag een snel rondje. De 1e groep bestond uit rijders t/m 10 jaar. Daar fietste ik dus ook in.
Met het opstellen mocht ik als eerste opstellen. Carlo reed ook nog bij ons in de cat. (hij word volgende week 11 dus dat mag nog net.) Hij fietste op de veldrijfiets terwijl de rest allemaal op de mountainbike fietste. Er deden er vandaag 13 mee.
Met de start gingen Carlo, Iris en ik meteen goed weg. Carlo en Iris fietsten iets bij mij weg, maar wij moetsen vandaag veel rondjes dus fietste ik mijn eigen tempo. Na een rondje sloot ik weer bij hun aan. Na een paar ronden kon Iris het tempo niet meer vol houden en ging ik haar voorbij. De ene na de andere dubbelden wij. Ik heb er maar 2 niet gedubbeld, maar de rest bijna allemaal 2 keer. Carlo had later een 10 sec voorsprong op mij en ik een 15 sec op Iris.
Carlo werd dus 1e, ik 2e en Iris 3e.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten